Witam na stronie trening-fitness.pl, Przygotowałam dla Ciebie dawkę artykułów które być może pomogą Ci wybrać najodpowiedniejszy rodzaj treningu i diety dopasowany do Twoich potrzeb, a w sposób szczególny pomogą odnaleźć w sobie MOTYWACJĘ do utrzymywania ciała w stanie umożliwiającym niezakłóconą pracę organizmu (czyt. doskonałe zdrowie i samopoczucie) i w stanie pozwalającym nie tylko na akceptację ale i zadowolenie z własnego ( atrakcyjnego rzecz jasna) wyglądu, jednym słowem po prostu do TRENINGU FITNESS :) Zaczynajmy!

Challenge #1 – Jumping

plywak

W poprzednim poście prezentowałem różne formy jakie może przybierać jumping. Teraz czas na zabawę w CHALLENGE, jest to wyzwanie dla każdego z Was drodzy czytelnicy i szansa żeby każdy mógł porównać swoje osiągi z innymi ćwiczącymi. Jest to jednocześnie bardzo dobra technika motywacyjna, jak i sposób na poznanie przez nas Waszych możliwości jako najlepszej grupy docelowej, do której potem będziemy kierować kolejne materiały.

Challenge polega na tym, że uczestnicy wykonują pewne ćwiczenie i notują osiągnięty wynik (jest to np. czas trwania lub ilość powtórzeń). Ćwiczenie można powtarzać w kolejnych dniach tak żeby uzyskać najlepszy możliwy rezultat. Następnie każdy z uczestników wypełnia formularz podając oprócz wyniku podstawowe informacje jak wiek, płeć czy waga. Pod koniec zebrane wyniki są przetwarzane na formę statystyczną z podziałem na poszczególne grupy. Przewidziany jest też honorowy ranking za najwyższe osiągnięcia. Gotowi?

Jumping na wesoło

jumping

Zacznijmy od jumping’u (czyt. dżamping – z ang. skakanie), najczęściej mało doceniane ćwiczenie cardio ze względu na jego… prostotę i łatwość wykonania :) z jumpingu często “wyrasta się” po wkroczeniu w dorosłość, czy słusznie?

Będzie nowa redakcja?

redaction

Z przykrością muszę oznajmić iż nasza redaktor naczelny na czas bliżej nieokreślony opuszcza trening-fitness.pl. Decyzja już zapadła i niewiele możemy zrobić niż tylko mieć nadzieję że Agnieszka wróci do nas za jakiś czas z nowymi inspiracjami, motywatorami i nowymi rodzajami treningu a także podzieli się z nami oficjalnie co robiła w tym czasie i jakie odkrycia jej towarzyszyły. Nie chcę nic sugerować, ale może komentarze ze słowami “wróć do nas” coś by zdziałały w tym temacie :) Tymczasem trzymamy kciuki za Agnieszkę i dziękujemy za jej dotychczasowy wielki wkład w trening-fitness.pl.

Duża zmiana na treningu fitness

trening-fitness-after

Wreszcie, bowiem od 1 kwietnia, trening-fitness.pl wita was w nowej szacie graficznej i z nowymi pomysłami. Staraliśmy się uzyskać bardziej nowoczesny wygląd, poprawić przejrzystość i czytelność oraz usunąć dotychczasową zmorę jaką był nadmiar skryptów i zbyt wolne ładowanie witryny. Kosztem zmian na nową wersję stało się usunięcie zdjęć przy wszystkich dotychczasowych postach, usunęliśmy też parę wodotrysków (popularna wszędzie karuzela na stronie głównej) i elementów które opóźniały ładowanie (głównie reklamy i wtyczka FB), w efekcie udało się osiągnąć zamierzoną optymalizację i szybkość działania, sprawdździe sami.

Najpopularniejszy filmik motywacyjny

Jeden z najpopularniejszych filmików motywacyjnych w serwisie youtube. Jeśli jeszcze go nie widziałeś, zobacz koniecznie. Jak zauważył jeden z komentujących – już sama muzyka motywuje! Filmiki takie jak ten pokazują że czasem tak niewiele trzeba żeby się zmotywować i wziąć do działania -, ot parę cytatów wszędzie dostępnych i odpowiednia piosenka, a mimo to mistrzostwo :)

Odchudzanie z pasją

Ile razy zaczynałeś odchudzanie, próbowałeś diet, ćwiczyłeś – i to wszystko na nic? A jeśli nawet udało Ci się stracić na wadzę, było to tymczasowe, bo szybko powracał efekt jo-jo. Dlaczego? Może po prostu powinieneś zacząć robić to z pasją…

Jak zwalczyć bezsenność?

Bezsenność jest to coraz częstszym problemem, który spotyka wielu, niezależnie od wieku oraz profesji jakimi się zajmujemy. Niespokojne i nieprzespane noce stają się udręką, a rano jesteśmy zaspani, zniechęceni do życia i myślimy tylko o tym, aby to odespać. Jak uporać się z tym problemem, by rano obudzić się wyspanym i wypoczętym?

Jak wstawać wcześniej?

Wczesne wstawanie jest to dla wielu nie lada wyzwaniem. Każdy chciałby zyskać dodatkowe pół godziny, godzinę czy więcej czasu w ciągu dnia, jednak, gdy pojawia się postanowienie wczesnego wstawania to najczęściej brak motywacji. Poniżej kilka wskazówek dzięki, którym wyrobić sobie nawyk wczesnego wstawia.