Ćwiczenia na smukłe uda i jędrne pośladki cz. I.

Każda kobieta marzy, aby jej nogi i pośladki były zawsze jędrne, smukłe i kształtne. To jak wyglądają one dziś w znacznym stopniu zależy od tego czym na co dzień się zajmujesz. Jeśli masz siedzący tryb życia, który zdecydowanie nie służy Twoim nogom, powinnaś już teraz o nie zadbać, fundując im odpowiedni trening, dzięki któremu Twoje nogi będą wyglądać pięknie, zdrowo i kusząco.

Tak na prawdę, by osiągnąć swój cel nie musisz katować się długotrwałymi meczącymi ćwiczeniami, które zresztą więcej przysporzą Ci kłopotów. Właściwie dobrane ćwiczenia pozwolą nie tylko wyrzeźbić mięśnie i nadać Twojej sylwetce pięknego wyglądu, ale również spalić zbędny tłuszczyk, zwalczyć cellulit, poprawić samopoczucie, a Tobie pozwolą ćwiczyć z satysfakcją.

Poniższy zestaw ćwiczeń jest prosty w wykonaniu, wystarczy odrobinę Twojej chęci, a efekty będą zadowalające. Trening powinien być systematyczny i sumienny, dzięki temu osiągniesz zgrabne nogi i seksowne pośladki, a Ty poczujesz się atrakcyjniej.

Przed każdym treningiem powinnaś zawsze pamiętać o rozgrzewce, która znacznie obniży ryzyko kontuzji, a także sprawi, że trening wysmuklający będzie skuteczniejszy. Rozgrzewka powinna trwać ok. 10-15 minut, (np. szybki marsz, skoki na skakance, wymachy rąk i nóg).

Ważne jest też byś każde ćwiczenie wykonywała dokładnie i bez żadnego pośpiechu, powoli oddychając.

Ćwiczenie 1
Pozycja wyjściowa: Pozycja stojąca, plecy proste, ręce na biodrach, lewa noga wysunięta daleko w przód oparta całą stopą o podłoże, prawa jest tylko na palcach.
Opis ćwiczenia: Zginając kolana powoli schodzisz w dół w linii prostej, pamiętając, aby przednie kolano nie wychodziło przed stopę i po zejściu na dół tworzyło ono kąt prosty. Powoli wróć do pozycji wyjściowej, ćwiczenie wykonaj 16 razy po czym zmień nogę i powtórz.

Ćwiczenie 2
Pozycja wyjściowa: Stań w szerokim rozkroku, kolana na zewnątrz, stopy po skosie, biodra delikatnie do przodu, mięśnie brzucha lekko napięte, ręce oparte na biodrach.
Opis ćwiczenia: Uginając kolana powoli schodzisz w dół, pamiętając jednak by nie za nisko, powoli wracaj do pozycji wyjściowej. Powtórz to ćwiczenie 16 razy.

zobacz też Ćwiczenia na smukłe uda i jędrne pośladki cz. II.