Doskonałe ćwiczenia z hantlami dla kobiet cz. I

Jeśli Twoim celem jest wyrzeźbienie górnych partii mięśni, marzy Ci się by mieć piękne i smukłe ramiona oraz jędrny biust – najlepszym rozwiązaniem będą właśnie hantleDobrze wiemy, jak szybko skóra ramion i dekoltu się starzeje, a ramiona stają się wiotkie, jeśli o nie wcześniej odpowiednio nie dbamy. Wystarczy kilka prostych ćwiczeń, by wyglądać zawsze pięknie i młodo oraz by nie mieć obawy przed odkrywaniem ramion nie tylko latem.

Trening z hantlami pozwoli Ci uzyskać nie tylko wzmocnione ręce, ale także prostą postawę, pełniejszy i bardziej uniesiony biust oraz doda Ci energii na każdy kolejny dzień i sprawi, że będziesz czuć się seksowną.

Jeśli słyszałaś kiedyś stereotyp na temat hantli, który mówił, że są one przeznaczone tylko dla mężczyzn i że kobieta nie powinna z nimi ćwiczyć, gdyż bardziej będzie przypominać swoją sylwetką męską postawę, pamiętaj, że to tylko stereotyp, w którym nie ma nawet cienia prawdy.

Zapomnij więc o obawach i zobacz jak wiele pań zaczyna ich używać, dołącz do nich i bądź z każdym dniem piękniejsza.

Jak przed każdym treningiem, również przed ćwiczeniami z hantlami powinniśmy pamiętać o rozgrzewce. Rozgrzewka powinna być przeważnie na te partie mięśniowe, które zamierzamy trenować. W tym przypadku mogą to być np.: skłony, skrętoskłony, krążenia ramion, naprzemienne wymachy rąk przód – tył oraz góra – dół, itp.

Oto zestaw ćwiczeń, które zapewnią zdrowy i piękny wygląd ramion oraz klatki piersiowej.

Ćwiczenie 1.

Pozycja wyjściowa: Stań w lekkim rozkroku, stopy na szerokości bioder, plecy proste oraz mięśnie brzucha lekko napięte, ręce ułożone swobodnie wzdłuż ciała.
Opis ćwiczenia: Ręce wyciągnij w przód na wysokości barków, (łokcie skierowane do boki oraz delikatnie ugięte) po czym opuść w dół.
Powtórzenia: Cztery serie powtórzeń po 8 razy, z tą różnicą, że każda z nich rozliczana jest w sposób następujący:
1 seria rozliczana na cztery w sposób: raz i dwa, (ręce idą do góry) i trzy i cztery (ręce w dół)
2 seria rozliczana: raz, dwa i trzy (ręce w górę) i na cztery (w dół)
3 seria: na raz (do góry), dwa, trzy i cztery (ręce w dół)
4 seria rozliczana na dwa: góra i dół
Taki sposób rozliczania pozwoli Ci bardziej skoncentrować się na danej pracującej partii mięśniowej.

Ćwiczenie 2.

Pozycja wyjściowa: Pozycja analogiczna do ćw. 1, z tą różnicą, że ręce w zgiętych łokciach blisko talii.
Opis ćwiczenia: Podciąganie ciężarki do barków, poprzez zgięcie łokcie, nie zmieniając kierunku dłoni i upuszczanie do prostych rąk wzdłuż tułowia.
Powtórzenia: Analogicznie do ćwiczenia 1.

zobacz Doskonałe ćwiczenia z hantlami dla kobiet cz. II