Hantle jako najlepszy sposób na piękny i jędrny biust cz. I

Chcesz poczuć się atrakcyjniej, sprawić by Twój biust stał się pełniejszy i bardziej jędrny, idealnym rozwiązaniem będą ćwiczenia z hantlami. Aby mieć pełniejszy i lepiej wyglądający biust wcale nie musisz zażywać tabletki powiększające piersi, podnoszące poziom estrogenu w organizmie, które również mogą Ci zaszkodzić. Nie musisz pamiętać o odpowiedniej diecie fitoestrogenowej, ujmując sobie przy tym wszystko to, co lubisz. Ani też sięgać po niesprawdzone i nienaturalne, często zawodne metody powiększania piersi. Wystarczą ćwiczenia z hantlami, a Twój biust będzie wyglądać zawsze pięknie, zdrowo i naturalniej.

Systematyczny trening zapewni nie tylko prostą sylwetkę, smukłe ramiona, ale również pozwoli Twoim piersiom wyglądać o wiele doskonalej.
Kilka tak prostych ćwiczeń w połączeniu z żelami bądź kremami do powiększenia biustu dadzą 100 % satysfakcji w znacznie szybszym czasie, niż się tego spodziewałaś.
Przed ćwiczeniami należy pamiętać o rozgrzewce, zarówno jak i po treningu powinno się rozciągnąć te partie mięśni, które były trenowane.

Ćwiczenie 1.
Pozycja wyjściowa: Stań w lekkim rozkroku, stopy na szerokości bioder, plecy proste oraz mięśnie brzucha lekko napięte, łokcie blisko talii, zgięte pod kątem prostym.
Opis ćwiczenia: Ręce wysuń w bok na wysokości barków, (nie zmieniając kąta w łokciu) po czym opuść w dół.
Powtórzenia: Cztery serie powtórzeń po 8 razy, z tą różnicą, że każda z nich rozliczana jest w sposób następujący:
1 seria rozliczana na cztery w sposób: raz i dwa, (ręce idą do góry) i trzy i cztery (ręce w dół)
2 seria rozliczana: raz, dwa i trzy (ręce w górę) i na cztery (w dół)
3 seria: na raz (do góry), dwa, trzy i cztery (ręce w dół)
4 seria rozliczana na dwa: góra i dół
Taki sposób rozliczania pomoże Ci się bardziej skoncentrować na danej pracującej partii mięśniowej.

Ćwiczenie 2.
Pozycja wyjściowa: Analogiczna do ćwiczenia nr 1.
Opis ćwiczenia: Otwórz ręce, przesuwając przedramiona w bok, po czym wróć to pozycji wyjściowej, mając przedramiona przed sobą w linii równoległej do siebie.
Powtórzenia: Powtarzać tak samo jak w ćwiczeniu nr 1.
1 seria: raz i dwa, (ręce idą w bok) i trzy i cztery (ręce wracają do przodu)
2 seria: raz, dwa i trzy (ręce w bok) i na cztery (w przód)
3 seria: na raz (do boku), dwa, trzy i cztery (ręce w przód)
4 seria: w bok i w przód.

zobacz  Hantle jako najlepszy sposób na piękny i jędrny biust cz. II