Hantle jako najlepszy sposób na piękny i jędrny biust cz. II

Ćwiczenie 3.
Pozycja wyjściowa: Ręce proste na wysokości ramion wyciągnięte bok.
Opis ćwiczenia: Wyciągamy do przodu ręce i prostujemy w bok.
Powtórzenia: Uwaga: by nie robić silnych wymachów rozlicza się tylko w sposób: raz i dwa (ręce w przód), trzy i cztery (ręce w bok). Ilość powtórzeń nie będzie tutaj stanowić większej różnicy, dlatego też najlepiej zalecać się do stopnia wytrenowania, można od 8-16, maks. 32 razy.

Ćwiczenie 4.
Pozycja wyjściowa: Ręce swobodnie wzdłuż ciała, tak aby łokcie skierowane były do boku.
Opis ćwiczenia: Podciągnij łokcie do góry, jednocześnie starając się by były na wysokości barków. W górze balansujesz do trzech (w granicach 10-15 cm) po czym na cztery delikatnie opuszczasz w dół do pozycji wyjściowej.
Powtórzenia: Cztery serie powtórzeń, rozliczane tylko w sposób opisany w ćwiczeniu.

Ćwiczenie 5.
Pozycja wyjściowa: Ręce przed sobą zgięte w łokciach, tak by dłonie z ciężarkami znajdowały się blisko brzucha.
Opis ćwiczenia: Naprzemiennie przeplataj ręce,ciągnąc ciężarki w bok do momentu oporu, (wygląda to tak jakbyś krzyżowała ze sobą łokcie, a przedramiona były równolegle w bok). Po czym wracasz, otwierając ręce (mając hantle mniej więcej na szerokości barków). Powtarzasz to samo, ale krzyżując odwrotnie łokcie.
Powtórzenia: Tego ćwiczenia nie dzielisz na serie, możesz wykonywać je w odpowiednim dla siebie tempie, pamiętaj jednak, by nie były to ruchy gwałtowne ani zbyt powolne. Ilość powtórzeń najlepiej zachować w stosunku do poziomu wytrenowania, od 8-16, maks. 32 razy.

Ćwiczenie 6.
Pozycja wyjściowa: Ręce wysunięte w przód na wysokości barków.
Opis ćwiczenia: Naprzemienne ruchy rąk w górę i w dół, tak aby ręce tworzyły linię prostą z tułowiem.
Powtórzenia: Dla zachowania pewnej płynności ćwiczenie rozliczane jest tylko na dwa. Najlepiej powtarzać od 8-16, maks 32 razy.

Najlepiej ćwiczyć 3 razy w tygodniu z przerwami co drugi dzień.
Przy każdego rodzaju ćwiczeń nie należy zapominać o odpowiedniej odzieży fitnessowej. Fitnessowa bielizna oraz sportowe staniki mają duży wpływ na wygląd naszej sylwetki.
Biustonosze sportowe perfekcyjnie podtrzymują biust przy każdej aktywności fizycznej oraz stanowią dla niego pewną ochronę.