Smukłe nogi – Twój cel

Jeśli nie jesteś zadowolona ze swoich ud, musisz wiedzieć, że ich kształt można poprawić. Bowiem jak wyglądają nie są nam wpisane na stałe i nie jest to wina genetyki, jak też wiele dziewczyn sobie tłumaczy. Już teraz możesz wysmuklić swoje nogi posłużą Ci w tym najlepsze w tym przypadku ćwiczenia ujędrniające.

Na wysportowanym udach nie ma prawa pojawić się cellulit, nie tylko dodają une urody, ale też przynoszą wiele korzyści dla zdrowia. Poprzez mocne mięśnie ud odciążamy stawy kolanowe. Dzięki czemu nie narażamy ich na kontuzje.

Jednak wiele kobiet rezygnuje z ujędrniania ud w obawie, że poprzez tego rodzaju ćwiczenia ich uda staną się “nabite”, zbyt masywne, tym samym wybierając dotychczasową “chudą galaretkę”. Jednakże nie jest to prawda, gdyż kobiety nie mają skłonności do gwałtownego przyrostu muskulatury. Dlatego też panie mogą ćwiczyć nawet codziennie po czterdzieści minut. Ponadto odpowiednie dobrane ćwiczenia potrafią znakomicie wysmuklić uda. I Ty możesz cieszyć się zgrabnymi udami. Zobacz poniżej jak ćwiczyć, aby szybko zobaczyć rezultaty.

Zanim przystąpisz do ćwiczeń, pamiętaj o rozgrzewce, gdyż jest ona niezwykle ważna.
To właśnie dzięki niej mięśnie oraz ścięgna przygotują się do wysiłku, oraz sprawi że następnego dnia nie będziemy borykać się z zakwasami.
Jeśli chcesz mieć smukłe i jędrne uda nie zwlekaj! Przystąp zatem do rozgrzewki, a następnie sumiennie ćwicz każde z poniższych ćwiczeń. Te kilka jakże prostych ćwiczeń sprawią, że Twoje uda zmienią się nie do poznania.

Super przysiady
To jakże proste i skuteczne ćwiczenie, sprawi, że Twoje uda będą mocniejsze. Aby wykonać to ćwiczenie należy stanąć w lekkim rozkroku, tak aby stopy znalazły się na szerokości bioder i równolegle do siebie. Plecy proste, a mięśnie brzucha lekko napięte. Następnie należy wykonywać przysiad w taki sposób jakbyśmy chcieli usiąść na krześle znajdującym się daleko w tyle. Jednocześnie wyciągamy ręce do przodu. Pamiętajmy, aby pupa nie znajdowała się w niżej niż kolana oraz w momencie schodzenie w dół podciągamy kość ogonową ku górze. Aby uzyskać rezultaty to ćwiczeni należy powtarzać w trzech seriach po piętnaście powtórzeń. W zależności od poziomu wytrenowania z czasem można zwiększać ilość powtórzeń.

Niezwykłe wypady zlikwidują tłuszczyk
To ćwiczenie pomaga ujędrnić pośladki oraz tylną część ud. Lewą nogę wysuń przed siebie, tak aby była zgięta pod kątek prostym. Natomiast druga noga powinna być prosta skierowana w tył oraz oparta na palcach. Po czym uginaj prawą nogę uginaj jednak w taki sposób, aby nie dotykała podłoża. Pamiętaj aby przednie kolano nie wychodziło przed palce stopy. Ćwiczenie powtarzamy w trzech seriach po 15 razy, na każdą nogę z osobna. Warto zwiększyć liczbę powtórzeń oraz serii w momencie, gdy przyzwyczaimy się do wysiłku.

Unoszenia w pozycji leżącej
Ćwiczenie to doskonale wyrzeźbi Twoje uda. Leżąc na lewym boku, mając lewą rękę pod głową, a drugą podpartą na podłodze mniej więcej na wysokości klatki piersiowej. Pamiętaj, aby Twoje ciało tworzyło linię prostą. Natomiast prawą nogę przełóż przez lewą kładąc na podłodze zgiętą w kolanie pod kątek prostym. Lewą nogę unoś do góry na wysokość ok. trzydziestu centymetrów, a stopa powinna być prostopadła do podłoża. Po czym nogę powoli opuść. Ćwiczenie powtarzane na obie nogi po 15 razy w trzech seriach. Z czasem ilość powtórzeń oraz serii musi wzrosnąć.

Podnoszenie i opuszczanie.
Ćwiczenie podobne do poprzedniego, które wzmocni mięśnie po bokach ud. Połóż się na prawym boku. Dla ułatwienia oraz utrzymania równowagi należy podeprzeć się łokciem. Lewa noga jest ugięta w kolanie, a stopa oparta na podłożu. Prawą nogę należy podnosić na wys. ok. 35 cm. Po 15 powtórzenia należy zmieni strony, wykonać tą samą liczbę powtórzeń, po czym powtórzyć to ćwiczenie jeszcze dwa razy. Po jakimś czasie sama zauważysz, że należy nieco zwiększyć liczbę powtórzeń.