Jak schudnąć wiosną – świetne sposoby jakich nie znałaś.

Jeśli chcesz zrzucić parę kilo, tryskać energią i cieszyć się zdrowiem, zadbać o figurę, a latem śmiało wychodzić w bikini na plażę, to wiem, co powinnaś zrobić. Zainteresowana?? Nie czekaj więc i już teraz poznaj tajniki, dzięki którym szybko i w prosty sposób uzyskasz to o czym od dawna marzysz.

Nie będzie to wcale nakaz typu “Weź się za siebie i zacznij ćwiczyć”, bo często tak sobie mówimy, kiedy chcemy zmienić naszą sylwetkę, a im bardziej jest to na siłę tym bardziej niechętnie do tego podchodzimy i wskutek zrezygnowane poddajemy się. Nie!!  Nie będzie to też sala pełna hantli, sprzętów oraz maszyn tortur, na których godzinami musiałabyś wylewać ostatnie poty, aby osiągnąć cel. Wręcz przeciwnie, poniżej przedstawiam kilka rewelacyjnych sposobów na dobrą zabawę, a zarazem utratę zbędnych kilogramów.

W poprzednim poście czytaliście o aktywnych sposobach spędzania wiosennego popołudnia takich jak: rolki, jogging, rower, nordic walking, które z przyjemnością wykonujemy i tym samym wracamy do naszej idealnej wagi. Jednak to nie koniec atrakcji na nadchodzące lato. Jeśli dotychczasowo sport kojarzył Ci się z nieprzyjemnym obowiązkiem, czas przełamać rutynę i wybrać ciekawszą metodę na ruch.

1. Smukła talia – hula hop

Hula hop może stać się Twoim najlepszym przyjacielem w drodze do smukłej talii i płaskiego brzuszka. Watro znów sięgnąć po to “magiczne kółko” i wprowadzając obręcz w ruch, ćwiczyć na świeżym powietrzu, ciesząc się wiosną, słońcem i co najważniejsze wkrótce smukłą talią jaką pozwoli Ci uzyskać systematyczny 10-15 minutowy trening dziennie z hula hop.

Strony artykułu: 1 2 3