13 błędów w treningu cz. II

8. Zbyt mało odpoczynku
Odpoczynek jest bardzo ważnym elementem, szczególnie kiedy treningi są dość  intensywne. Po bardzo intensywnych treningach powinny być jednodniowe odpoczynki. Ponadto powinnaś zapewniać sobie minimum 8 godzin nie przerwanego snu każdej nocy.

9. Nie dajesz z siebie wszystkiego
Każdy pojedynczy trening należy traktować jako malutki krok do uzyskania lepszej sylwetki, przeprowadzając trening stopniowo coraz bardziej intensywniej od poprzedniego i delikatnie zwiększać ilość powtórzeń. Każdy opuszczony trening oddala i wydłuża drogę do sukcesu, a często się zdarza, że ochota do ćwiczeń maleje, co w konsekwencji powoduje zaniechanie aktywności ruchowej.

10. Porównywanie się z innymi:
Porównywanie się z innymi tylko pogarsza samopoczucie i obniża własną wartość. Porównując się z osobą, która regularnie ćwiczy od kilku lat można się załamać i szybko zniechęcić. Droga do idealnego wyglądu jak z okładek gazet jest długa, wymagają wytrwałości, ale bardzo realna – wystarczy chcieć i najlepiej obserwować tylko własne ciało.

11. Trening dla innych
Często zdarza się, że trenujemy po to by podobać się partnerowi, aby być postrzeganym w pracy jako osoba kompetentna, która potrafiąc zadbać o swoje ciało zadba równie dobrze o interesy pracodawcy, lub by pochwalić się swoim wyglądem koleżankom. Jednak takie założenie nie przyniesie w dłuższym okresie czasu nic dobrego. Dlatego powinnyśmy pamiętać, że ćwiczymy przede wszystkim dla siebie, a jeśli w to uwierzymy efekty, które przyjdą niezmiernie szybko będą gwarancją naszego zadowolenia.

12. Opuszczanie treningów
Niezależnie od celu jaki chcesz osiągnąć, czy chcesz wyrzeźbić ciało czy zrzucić zbędne kilogramy, systematyczność staje się priorytetem. Aby osiągnąć najlepsze rezultaty, trzeba trenować regularnie i bez żadnej taryfy ulgowej.

13. Brak dostatecznej wiedzy
Ważna jest nie tylko praktyka, ale także odpowiednia wiedza, dzięki której zdecydowanie szybciej osiągniesz swój cel. Zabierając się do treningu warto przeczytać najpierw poradniki lub poprosić o radę trenera, a dzięki cennym wskazówkom wyniki treningów będą bardziej satysfakcjonujące.
Popełnianych przez nas błędów jest naprawdę wiele. Powyższy artykuł przytacza tylko 13, które obniżają tempo poprawy wyglądu ciała. Wystrzeganie się ich na pewno uatrakcyjni i uskuteczni Twój trening.